Tak ten Fokus byl 1.0EB ST line a to auto jezdilo skvěle, to ti asi potvrdí i Woody, který ho jak psal taky zkoušel.
No, možné v tom přesedání to je >:D Já z těch Fordů přesedám a proto mi pak vše příjde takové.. tupé a hlučné >:-[] >:-[] >:-[] Ale MK5 už není žádný sprinter, tomu mému pomáhá AWD, ale není to okreskové kladivo, jak si někteří pořád myslí a s tím to jdou i testovat... i když pořád odhlučnění a podvozek má na vrcholu mainstreamu, jen ho někteří dotáhli - Insignia kupříkladu.
Já zkoušel i tu Mazdu 3, ta byla taky super, jen jsem od ní čekal větší agilnost a lehkost (myslím tu aktuální generaci) a ten Fokus s lehkým litrem byl prostě čilejší.. působila dost těžkým dojmem, jako cesťák a né auto na okresky :-) A extra nejede ani ten 2.0 90kw Skyactiv, hlavně když jsi zvyklý na turbo >:D
Ale k tvému autu, abych byl fér, znám i konkurenta Meganu 3- Fokuse 3 a ten má rozhodně horší interiér a to bez debat, vůbec Megane 3 se povedl, je to takový francouzský Golf bez výstřelků a slušně zpracovaný, dnes je doporučován i jako ojetina.