názor na M3 BN 88kW
Ahoj,
vlastním též tohle skvělé auto, ale v plné verzi Takumi. V čem tě určitě opravím, že mazda má opravdu tenké plechy a na dveřích je to právě znát nejvíce. Při otevření velmi lehké. Všem dopporučuji minmálnně dodatečně odhlučnit všechny dveře, obrovský rozdíl a to v hudbě, hlučnosti i pocitu zavření. Motor úplně supper, krásně tahá od spoda. Na vysoké rychlosti to moc není, jak píšeš tak tam opravdu už přibývá rychlost pomalu, ale naopak krásně umí akcelerovat třeba na 160km. Když umíte řadit a využíváte potencionáll plných otáček tak letí jak raketa nahoru. Kufr mělký ale objemný. Chybí mi ale nějaké praktické uložení povinné výbavy. Pod podlahu se skoro nic nevejde. Posez výborný, ale možná bych uvítal větší výkroj v tom středovém tunelu pro koleno stejně jako u spolujezdce. Mám 187cm a 100kg váhy. Trochu škoda té loketky příliš vzadu, mohla by být větší. CD mechaniku budu nahrazovat odkládací plochou jako to má verze touring pro americký trh. V autě nic nedrnčí. Na zadních sedadlech je místa méně, ale mazda není rodinné auto. Zvenčí je opravdu krásné a líbí se mi více než nová BP. Podvozek perfektní, vozím dvě sady 18 kol a pohodlí je tak akorát. Mám veri s velkým otáčkoměrem. U hudby mi strašně chybí tlačítko source pro rychlé přepnutí zdroje. Dále ošklivý ukazatel benzínu a nepřítomnost ukazatele teploty vody. Podvozek těchto trojek už dávno nerezne ale mám dodatečně dovoskováno. Mazda podvozek důkladně zakrývá voskem a kryty. Řazení příjemné a krátké, ale občas rychlosti drhnou pokud je to ještě studenější. Mimochodem mé 88kW mělo na brzdě 151koní :-) a to ještě hodlám upravit křivku výkonu přes borce na mazdaklanu. Jediné velké mínus je tenký a neodolný lak na mazdách. Z provozu večně něco přibývá. Auto naprosto super. Rozhodně ve vyšší výbavě mají smysl LED světla a bezklíčkové odemykání.