Haha, někdo se snaží být vtipnej, i když - pokud si projedeš autoscout nebo mobile.de, zjistíš že to zejména u holandanů pár lidí napadlo.
U RR a auta co není daily je to hodně divný, spíš trapný. Navíc karburátor na LPG umí opravdu dobře v republice tak 5 lidí počítám.
Takže ne, LPG tak fakt dávat nebudu.
Rádio asi výhledově vyměním, alle spíš než za originál za moderní co je v retro stylu pro veterány.
Auto se vyrábělo 17 let, vč. prodloužených verzí od Mulliner Park Ward a jezdil v tom ve své době kdekdo, počínaje Brunejským Sultánem přes lidi jako Whitney Houston, Mike Tyson, královské rodiny a stovky dalších.
Je to design 80 let, je to hranatý. Já mam hranatý auta rád.
Nástupce Seraph má ty hrany jen zakulacený, ale hlavní nevýhodou je motor BMW. Sice V12, ale už to není tradiční RR. Všechny RR od založení do 1997 měly vlastní motory. Takže v tom je ta tradice.