LSPI
Nazdar, blahopřeju, je to pořád krasavec :-)
Měl jsem stejnou asi rok a půl, najel jsem 33000.
Dovolím si jednu poznámku. Pokud náhodou neznáš, doporučuju mrknout na opel-forum -> astra K. V sekci Motory najdeš hooodně dlouhou diskusi (500 stran) která se jmenuje "trhnutie pri akceleracii".
Tam se řeší - dle mého - hlavní neduh tohoto auta, a sice náchylnost 1.4Turbo k LSPI - detonační spalování. Výrobce to řešil, ale MY 2016.5 ani 2017 ještě nejsou úplně dotažené. Vidím že máš značku 6AI, takže 2017.5 asi nebude tvůj případ.
Řešení jsou následující, řazeno od elementárních po "pro fajnšmekry":
- netahat z toho výkon pod 2000 ot. Podřazovat. Stejně to nejede
- tankovat pouze top benzín, ideálně cokoliv co přijelo z Kralup (např. Benzina nebo MOL) + VIF aditivum.
- mít na autě nové svíčky, olej spec. Dexos gen1v2 a poslední software v ŘJ (2017.5 má z výroby, modely předtím by měly mít taky nejpozději po prvním servise)
- chip od EDS-Motorsport, produkt Phase 1. Do značné míry řeší vše, jede to jak z praku, tankuješ 98. Stojí 500eur. Víc si přečteš v té diskusi.
Jinak abych nestrašil, v Německu je spousta ojetin 2015 - 2017, který najely přes 200tkm. Těch špatných kousků je málo, akorát se o nich píše. Šance je vysoká, že pokud tomu půjdeš naproti normálním zacházením, jsi OK a máš hodně muziky za málo peněz.
Ještě na okraj: neštvou tě stěrače? Mně levej stěrač končil možná 8cm před sloupkem, takže v zimě se špinavým sklem se mi tam schovalo klidně auto přijíždějící z vedlejší ulice. Do toho ostřikovače vůbec nerozprašovaly, měl jsem to jak stříkací pistolku do jednoho místa.