Jasně že umí dát jiný podvozek na M2 a M2 Comp., stejně jako je dává na M3 s M4. Verze V3 se dá nastavit prý dost rozumně, ta se šteluje pod blatníky u kol. Ale mají i verzi DDC s elektronicky stavitelnými režimy, stejně jako přepínatelný podvozek u M4 třeba. A navíc funguje lépe. Známej z Blavy má KW V3, musím si s ním dát sraz na Pezinské Babě a vyzkoušet. Ale šel bych spíše do dražšího DDC, který mohu nastavovat z kabiny přes čudlík (jeden nevyužitý tam je). Dokonce bychom se nedivili, kdyby ten stavitelný co je v M2 CS byl právě tento KW DDC. BMW s KW dlouhodobě spolupracuje. Tak jako u M4 Competition je inovovaný podvozek proti původní M4 a je prý právě od KW :-)
Praděda, a když dojedeš na konci srpna na eMkový sraz pořádaný Renocarem, tak nejen že si užiješ trochu zábavy na Polygonu Brno, ale pak uvidíš na živo u Šenkýře jak to tam vypadá a jaké jsou možnosti ;-) Pozvánka ti asi došla, ne? Můžeme tam i s našimi "polo-emky" :-)