Dneska proběhlo lehké doladění Atecy. Dali jsme větší brzdy 340mm (příplatkové z Golfu R, bi-materiálové, včetně lepší směsi na deskách). Bylo potřeba vyměnit i třmeny. Oproti původním brzdám 314mm to začalo konečně brzdit !! A také jsme lehce snížili auto kratšíma pružinama KW (ST Suspensions), aby se méně naklánělo. Je to nyní jen lehce tužší, komfort úplně v pohodě. Takže drobné nedostatky odstraněny, tak to s ním minimálně další rok vydržíme. Jen se u Šenkýře divili, že ty kotouče jsou oba stejné, při tom chlazení je dělané lehce zešikma, takže na jedné straně se chladí lépe než na druhé. U BMW M jsou zvylí, že se rozlišuje pravá a levá strana a chlazení je více funkční
>:-[] Ukazovali mi to zrovna u jedné M2 Competition. Holt je to jen koncern, ta Ateca
>:-[][odkaz] (plus další 2 fotky)