Vůbec není potřeba aktivní podvozek, jeden A200 měla manželka, teď má druhý kolega. Má pasivní podvozek, ale s multilinkem. Zkoušel jak Iudex, tak Speedfred.
Osobně oceňuji skvělý komfort na úrovni mainstreamové střední třídy, auto krásně drží stopu, je pocitově lehké, nenaklání se a díry i přes nízkoprofilové pneu 18" dokáže utlumit špičkově. Navíc se podařilo MB opravdu krásně naladit řízení. Mám obavu, že líp než u 1er soudě podle čerstvé zkušenosti s novým Mini Clubman Cooper S. Ten i přes celkem slušný podvozek vodíš přes řízení, které je jako bláto. Absence samosvoru znamená v každé zatáčce pod plynem protočení vnitřního předního kola a hloupého odlehčení i tak necitlivého řízení.
A200 je proti tomu opravdovým balzámem a to jsem určitě spíš vrtulkář než hvězdář.
Naopak mi vadí přitroublý touchpad, nutnost vypínat otravné asistenty po každém nastartování a občas výstřední chování převodovky při změně stylu jízdy.
Jinak prostorné, tiché, komfortní a příjemné auto. Motor s běžnou spotřebou mezi 5,5-6,5 litru.