Rozumíš psanému textu, pracuješ někdy s fakty? Pokud ne, nemá cenu s Tebou dále diskutovat.
Pokud je mi známo, není nikde známý případ, kde by člověk s motorem L15B k vůli oil dilution, zadřel. Když už se hladina oleje zvedne na přípustnou mez, je to na přístrojovém panelu řidiči vyobrazeno oranžovou kontrolkou, tak jak třeba u 1.4 BoosterJet motorů.
Ano, znám dva případy, kde uživatele popisují za určitých podmínek uvedený jev, ale z toho množství je to zlomek. Znáš současný motor, který je zcela 100% ve 100% prodaných kusech? Motor, který je vhodný na všechny běžné jízdní podmínky? Prostě současný blbuvzdorný, přeplňovaný motor?
K OD poplním, že oba mají CVT převodovku, která drží otáčky motoru na nízkých hodnotách. K nápravě stavu byla jak u Civiku, tak u CR-V v Hondě servisní kampaň.
Byl jsi někdy v Hondě? Nebo znáš Hondu jen z internetových diskusí? Mohu Tě ujistit, že do města a převážné trasy kolem komína, třeba náš dealer bude potenciálním zájemcům doporučovat 1.0T (který má k těmto účelům primárně a zásadně upravený termomanagenet), a ne 1.5T.