Hmmm, promiň, ale poněkud omezený názor, nemyslíš? Nastuduj si fakta, než se veřejně znemožníš, je to pro Tvé dobro.
Civic 10G je tady od r. 2017 a jen za loňský rok se prodalo v ČR téměř 420 Civiků. SDA sice nerozlišuje, kolik z toho bylo 1.5T, ale dle místního dealera, se právě této motorizace v ČR prodá naprostá většina. Tolik k Tvým 100 nebo 200 kusům.
Existují různé skupiny, říká se jim kluby, nebo facebookové skupiny a věřím, že je máte i u vás. No a vzhledem k tomu, že se lidé sdružují, předávají si mj. i informace, jak ty pozitivní, tak i ty negativní. Takže za tu tobu už mám jistá relevantní data, komu se oil dilution vyhýbá a komupak na druhou stranu ne. No a vzhledem k tomu, že do místní Hondy jezdím už od r. 1997 a s majitelem se dobře znám, tak mám de facto i servisni data. Kdyby to bylo tak, jak říkáš, musel bych být 100% blázen, abych si auto s takovým motorem pořídil. Tebe ale přesvědčovat nebudu, máš svá, zajisté relevantní data.
V textu uvádím, že tento problém se za jistých okolností může projevit, to je prostě tak. Na druhou stranu kdo soudný si koupí "přeplňovaný přímovstřik" na tříkilometrové popojíždky? K tomu není potřeba 182 HP motor, ale třeba HR-V s 1.5 atmo.
No a schválně, koukni za jakou částku se prodávají starší Civiky 10G? Mají tak obrovský cenový propad? Schválně. Trh plkání nezajímá.
Hele, někdy už je mi "šoufl" z chytrolínů, jsou jich žel Bohu, na webech mraky, ale než budeš něco rozporovat, ověř si fakta. Radím Ti dobře.
Jo a pro Tvou představu, mám ujeto přes 2.000 km a na dálnici jsem byl JEN JEDNOU. Z kraje týdne jsem přezouval na letní pneu. Při té příležitosti jsem doléval kapalinu do odstřikovačů a kontroloval stav motorového oleje. Zklamu Tě. Množství oleje, dle plastové části měrky v 3/4 rozpětí, tedy necelý centimetr pod horní ryskou. Nějak Ti to nevychází.
Hezký den :yes: