Tu spotřebu netuším, proč takovou máme. Je možné, že na to manželka šlape nějak "divně" :), jinak by to špatné řazení měl eliminovat automat. Ten řadí nahoru až někde kolem 1900 otáček (takže nějak extra nepodtáčí), dřív to nejde ani manuálně.
První jízdu, když jsem to vzal z Prahy do Liberce po dálnici, tak 8,5l při 140 km/h, na to její nožka ještě neměla vliv :-) Oproti koncernové 1.4 TSI cca 2l rozdíl.
Se spotřebou se holt musím smířit, hlavně když bude auto fungovat dál bez problémů.
Chtěl jsem původně Ionig hybrid. Říkal jsem si, žádné turbo, žádný filtr pevných částic, žádná močka atd., pro naše použití (nejvíc jen město) super volba. Auto jsem i projel a nadchlo mě. Jen ta cena o 100.000 Kč, za stejně staré auto se stejným nájezdem (skoro stejnou výbavou) byla moc. Teď si říkám, že za ty roky, co si plánujeme auto nechat, tak by ta spotřeba tu pořizovací cenu vyrovnala :-) Takže snad příště, ale to bych byl ochotný vzít i plug-in hybrid, elektro mi smysl nedává.