< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplota motoru
Hele já si ale myslím, že to v tědlech stavech nedobíjí. Protože při téhle jízdě jsem mimochodem do toho Obi dojel s 88% baterie. Ono to udržování stavu je plus mínus..
Jinak s tou kapacitou máš pochopitelně pravdu, mimochodem Lixx baterie podstatně víc ničí dobíjení na víc než těch 80% než třeba vybíjení k nule. Dají se dohledat testy 18650 baterií, které vydrží se ztrátou kapacity 20% řekněme 800cyklů 0-100%, ale třeba cyklů 20-75% dají 6000... Roční skladování baterie 18650 nabité na 100% se podepíše téměř 20% ztrátou kapacity, totéž na 65% skoro není měřitelná ztráta.
Tou teplotou jsem narážel na BMW 40e, kde snad nikomu neodešlo turbo, ale kde komu praskl blok ...
měj se krásně!