< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Teplota motoru
U Supa ikdyž je to nabitý skoro do plna (nevím řekněme 85%, prostě vyjetí z baráku, projetí vesnice a tak, nezkoušel jsem to se 100%), tak to přepneš do hybridu a zafixuješ stávající stav a normálně se to nastartuje. Navíc to po takovýmdle studeným startu jentak nezdechne, chvíli to už pak na ten benzín (třeba dva kilometry) jede ikdyž to přepeš zpět do elektro režimu.
Mimochodem jsem konečně rozchodil aplikaci a tam lze dálkově zvolit předehřev interiéru buďto na elektřinu (zásuvka a nebo lze povolit i baterie) nebo zvolit nezávislý vodní topení.
Přesně z toho co píšeš jsem měl strach, ale teplota motoru vážně nijak omezující faktor není. Prostě pokud víš, že jedeš hned na dálnici tak to prostě donutíš nastartovat předtím, což normálně u Supa jde. Zkusím to zítra i s baterií na 100%.
Jako pokud bydlíš hned vedle dálnice kde pak hodláš jet jako o život, tak je to pochopitelně bída, ale stav bude úplně stejnej i s konvenčním autem. Navíc ta 1,4 se fakt ohřejvá strašně rychle. Je ale otázkou, jestli tam náhodou nemám ohřev motoru automaticky webastem. Klasický superby tohle měly. Musím se na to podívat.