Není to úplně omezovač, pokud se na to postavíš jak do zelí tak to v kickdownu motor vytočí stejně. Ale při běžný jízdě se tomu vůbec nechce a kompenzuje to elektromotorem.Ale nemáš pocit, že by to nějak omezovalo, ono to kompenzuje chybějící otáčky spalovacího motoru elektromotorem a není to nějak nepohyblivý. V tomhle režimu to mezi 2-3tis. otáčkama docela i jede a není to až takovej rozdíl oproti zahřátýmu motoru. Protože tam to sice podřadí, ale zas to tam nedá tolik kw elektřiny.
Hele narovinu řečeno to auto si v rámci polohy plynovýho pedálu a stejně tak brzdovýho dělá dost co chce, pokud očekáváš digitální přesnost něčeho jako atmosféricky e46 tak to vážně není ono. Ale v tom elektro režimu je to po městě až překvapivě hbitý a těch 85kW je takovejch živoučkejch. Takže ten spalovák to v městských rychlostech nepotřebuje. Jako tím myslím řekněme třeba do 60km/h, ale ještě do třeba 70 se to hejbá opravdu hezky.