skvělý test
Nejen hybridního pohonu. Překvapilo mě že na okresce i dálnici funguje přípomoc elektromotoru jen při razantnější akceleraci. Asi je to opravdu primárně stavěné na deení dojíždění do práce - okreska + dálnice benzín a město hybrid. Každý si musí spočítat co je pro něj v mixu výhodnější. Jak jsi popisoval v rekuperaci režim B - tak ten je domnívám se pro jízdu z prudkého kopce a intenzivní brždění motorem. V létě jsem něco podobného využil u půjčené Toyoty Corolly na tripu v USA. Ta měla dokonce 2 režimy pro brždění motorem a při sjíždění Rocky Mountains a Sierry Nevady opravdu přišly vhod. K Superbu jako takovému souhlasím s kritikou sedaček, plochý krátký sedák. Auto skoro za mega by si zasložilo lepší sedačky. Navíc když to koncern umí u třídy níž. Ale Škodovácké sedačky v současných modelech jsou podrůměrné obecně. Adaptivní tlumiče mám v Golfu, není to tak hrozné jak popisuješ u Supa, ale na komforní mód auto ztrácí jistotu houpe se a na sportovní už přenáší rázy příliš. VW group aspoň u neprémiových značek adaptivní podvozky moc neumí.