< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 911 GTS (991.2) vs M4 CS
Jednak ty adaptivní podvozky jsou poměrně poruchové a taky možnosti nastavení nejsou tak nezávislé jako u koncernového GTI nebo CUPRY, takže když dáš měkčí tlumiče, nedáš střední nastavení volantu, nebo Sport na převodovce :-( Je to hodně navázané napevno. A zkusil jsem si M240i s adaptvním podvozkem a líbilo se mi nastavení měkké tlumiče, ale Sport na převodovce a motoru. Proto jsem nechal obyč.podvozek a pokud nebude sedět naladění podvozku, dá se změkčit jiným profilem nebo značkou pneu, nebo dát jiný podvozek. Ušetřil jsem 250-300 tisíc proti M2c, takže je nějaký budget na úpravy. Už na mě v práci čeká karbon splitter a karbon difuzor >:-[] :-!
P.S: Jo a KW dělá už i elektronicky ovládané podvozky, jen stojí majlant. Taky jsou opravdu úplně jinde než seriové. Z M240i umí takový KW V3 udělat uplně jiné auto!