< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Prezutie
Dany....su ze staré školy a vyučil jsem se na motorkách od staršího bráchy.
Takže. Když to nechtělo startovat, vyšroubovala se svíčka. Když byla suchá a házela jiskru, tak tam nešel benzin. Zaassrraanná tryska v karbecu. Když byla mokrá a neházela jiskru tak to byl obvykle můstek mezi kladívky přerušovače. Někdy se stávalo, že jiskra byla slabá a to byl zase kondenzátor nebo cívka nebo svíčka sama. Toto víceméně platilo i pro auta před elektronickým zapalováním a vstřikováním benzinu. Nic víc tam nebylo.
V dnešních autech plných elektroniky některé zásady sice stále platí, ale vše je pro domácího kutila komplikovanější. Na druhé straně mají servisy k dispozici různé analyzátory, které se napíchnou do ECU a ten vyhodí kód, který indikuje kde je problém a co je třeba vyměnit. Takže by to v tvém případě měla být pro servis pouhá "pinkačka".