Tak všechno jde, když nic jiného nezbývá :-) Já s trojkovou oktávkou taky něco najezdil a při dlouhých cestách je ten rozdíl mezi oktávkou a passatem opravdu zřejmý. Tím spíš když se jede rychle, protože oktávka se při 160 nechovala úplně stabilně a při rychlých přesunech jsem se na jízdu musel soustředit. Passat sedí jako přibitý, jen nastavím rychlost a jedu a jednou za čas se probudím z módu "autopilot", abych se podíval, jak daleko do cíle to ještě mám. A samozřejmě i odhlučnění, odpružení a kvalita sedadel je na úplně jiné úrovni. Firmy aby to zaměstnancům kompenzovaly, tak často do oktávky objednávají nesmyslnou výbavu, čímž se cena vyšplhá nad úroveň passata, který má v základu v podstatě vše potřebné a moc toho dokupovat není třeba. Bohužel je to tou zdejší mentalitou no. Na západě by se nad tím asi nikdo nepozastavoval. Jednak tam je passat naprosto obyčejné tuctové auto a taky tam slušné auto berou jako důkaz úspěchu, za který se není nutné stydět. Škoda, že u nás je to opačně a lidé musí hezká auta schovávat do garáže, aby si o nich okolí nemyslelo nic zlého >:D >:D >:D