< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ku..a hoši gútntág
Dany: Chtěl jsem odpovědět hned ráno ale v rámci snahy o objektivitu jsem si dal ještě čtyřicet kilometrů jízdy pro čerstvý dojmy.
Nedávno jsem jel aktuální Megane 1.3 TCe 140 a to řazení nebylo špatný, ovšem koncern (konkrétně Leon) má lepší. Přesto je to pro mě prostě řazení z nouze, hezký, čistý, přesný, ale jak začneš chtít kvalty "střílet", zadrhává a má poměrně dlouhé dráhy. Osobně když pominu Civic (novou Ma3 jsem nejel), tak pro mě mezi běžnými verzemi mainstreamových kompaktů vede Focus, pak koncern, na úrovni koncernu Astra, Megane o chlup za ním a ještě o chlup níž Ceed. Ale rozdíly jsou poměrně malé, takový hrůzy jako byly pětikvalty od PSA nebo v Daciích dnes už nenajdeš.
SSS má možná méně exaktní dorazy, jsou lehounce gumové, ale taky ne na všech kvaltech. Pocítíš to na jedničce, ale třeba přechod 2-3 je vyloženě lahůdkový, 3-4 to samý. Jen těžko by mě blbý řazení přimělo střídat kvalty vlastně zbytečně, jen tak pro radost. Kromě toho má řazení výrazně kratší dráhy a změna převodu je velmi rychlá. A přesná. Na rozdíl od Leona (kde se mi občas stane, že trefím pětku místo trojky) je to záležitost jak dělaná pro příjemce charitativní akce Světluška. ;-) Z toho důvodu považuji Ronaultovo tvrzení stran rychlosti řazení v naftovém Meganu za vyloženě troufalé a spíš dojem než skutečnost.
Samozřejmě, pořád je tu možnost, že jsem lopata, která nerozezná ani dobrý a špatný řazení. V tom případě jsem nucen požádat o rozsouzení místní arbitráž v co nejbližším možném termínu. :-)