< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ku..a hoši gútntág
Když už jste nakousli převodovky, taky něco málo přispěju.
Jel jsem třeba minulou generaci Meganu GT220 a rozhodně jsem nebyl z řazení zklamán. Ano, bylo tužší než je nutné, ale mechanické, s přesnými dorazy a dovolovalo rychlou a jistou změnu převodů. To právě v posledním svezení ve Swiftu mi řazení úplně nesedlo, dokonce jsem jednou Ricardovi hodil trojku přes zuby, když jsem měl pocit, že tam už trojka je a ještě nebyla. Dokonce si dovolím tvrdit, že v mém běžném Meganu v naftě je řazení rychlejší než ve Swiftu sport. Hned za sedačkami to byla druhá věc, co mi vadila, ale ne tolik, že by mě od koupě odradila, ty sedačky bohužel ano :-(
Dnes jsem byl na skok i ve Fordu jen tak udělat konfiguraci Fiesty ST. Cena zatím (prý ještě by mohl zkusit něco snížit) ve srovnání s Polem GTI řekněmě o cca 57t Kč vyšší, což je 10% a to možná i něco Fiestě chybělo ve výbavě, ale zase naopak má samosvor.
Spíš je díky nepřehlednosti Fordích webovek problém zjistit, jestli někde v ČR a kde je Fiesta ST k vyzkoušení. Jediné, co mi byl schopen nabídnout bylo vyzkoušet Fiestu ST line, což není ST... :-| Snahu měl, ta se cení.
V sobotu bych měl vyzkoušet GTI v DSG a pak ve středu ještě v manuálu, ale vzhledem k tomu, že manuál se dá sehnat jen skladovka a nebo předváděčka, bude to jen tak pro srovnání. Tak uvidíme... dojmy napíšu.