< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ku..a hoši gútntág
speedfred: Ale, ale....já měl takový dojem, že manuály se tu kupujou ne proto, že by byly rychlejší než (dejme tomu) dvojspojka, ale kvůli lepšímu pocitu z ovládání auta. Takový to "budu si svoje auto řídit sám a nenechám do toho kecat počítač". ;-) Což je sice do značné míry chiméra, ale budiž.
A to ani nezmiňuju Areseho, pro něhož je zřejmě ranní rituál pohlazení klasické ručky a ruka neustále laskající řadící páku v několikakilometrové koloně spojena s až sexuálním zážitkem. >:D
Ne, tak zase neblbněte. Jak se říká kdo nic nedělá,nic nezkazí. Z hlediska ovládání auta se osobně považuji za sotva průměrného řidiče, a i když na řazení v Leonu jsem si pouze zvykl (t.j. nemám z něj žádné velké povyražení), tak dokonce i já jsem našel takový manuál, který mě opravdu baví.
Ad pneu: Věřím wl na slovo. Přesto - otázka je, jak se třeba ty CSC 5 chovají na relativně dost těžkém sedanu střední třídy a jak na autě sice nevýslovně slabším, ale taky o 600 kg lehčím a s úplně jinou koncepcí. Jinými slovy, spatřuji rezervy v chování CSC5 na Swiftu, ale zatím mě nes.erou tolik jako třeba Potenzy S001 na GTI-P. Což je taky otázka na iudexe - jak vidí rozdíly v pneu mezi GTI a 340i. Já už si teď přesně nevybavím, jestli si začal s GTI na okruh jezdit ještě s pneu z výroby, ale myslím, že jo.