Tak třeba já jsem určitě nezlenivěl. Jsem odkojený atmosférami s manuálem. Začal to trabant, Š 130, Rapid 135, Favorit, Felicie. První moje auto ne atmosféra byla Octavie 1,9TDi 66Kw. Ta všechny předešlé převyšovala o 2 třídy. všechna další auta byla turbobenzíny. A Ať chceš nebo nechceš každý dobře nastavený turbobenzín je prostě uživatelsky příjemnější než běžná čtyřválcová atmosféra. Ano má ta atmosféra bezprostřední reakci na plyn ale po hříchu dost mizernou. Pokud nejsi nad 3000 ot, tak se většinou nic neděje. Pokud jedeš s benzínovou atmosférou po dálnici a máš to štěstí že má 6-kvalt tak točí 3000-3300 ot. Zatímco benzínové turbo 2500-2800 ot. Rozdíl v hlučnosti nemusím zdůrazňovat. V současné době jedinou přijatelnou benzínovou atmosféru nabízí Mazda. Její 2,0 skyactive odpovídá 1,0-1,2 benzínovému turbu. Poráží ho v jediném režimu - v rozjezdu, jinak je téměř ve všem horší - bohužel. A to je pro většinu běžných uživatelů rozhodující.