Přesně vím co ti lidé myslí. Mám porovnání s adaptivními bixenony v Astře OPC, myslím že Superby po faceliftu měli dost podobné bixenony. Za mě je tato poslední evoluce xenonů dobře vyvážená a má své výhody.
Standardní full-LED prakticky u všech výrobců trpí stejným nedostatkem - jsou směrové, což v tlumeném režimu není žádoucí. Tam kam světla svítí je opravdu velmi intenzivní světlo - u každé automobilky jinak, u VW bych řekl fakt hodně intenzivní. Nicméně o metr dál nevidíte nic. Proto jsem psal v recenzi o krátkém světelném kuželu.
S halogeny člověk vidí blbě, ale poměrně daleko i v tlumeném režimu. Bixenony mají vyšší svítivost než halogeny, ale ne až takovou jako LED. Nicméně světelný kužel v tlumeném režimu je ve výsledku delší. Spolu s adaptivní funkcí kdy se natáčí do zatáček bych se také přiklonil k názoru, že výhody takových bixenonů spíš převažují nad "hloupými" full LED světly.
V čistě dálkovém režimu, kdy LED mohou být nasměrovány kamkoliv před vás, tak svítí dobře. Jenže v takovém režimu se v praxi moc nejezdí. A jak je vypnete, tak máte v očích trochu šok jak je z bíla najednou černá tma s useknutým světelným kuželem pár metrů před vámi.
Halogeny už nikdy v autě mít nechci. Udělal jsem před pár lety chybu, že jsem si auto s nimi ještě pořídil a už nikdy. Xenony, ale i obyč full LED jsou úplně jinde. Budoucnost vidím v LED, ale dobré bixenony bych nezatracoval :-)