Felda
Teda, koukám, že se tu diskutuje :-O Zrovna nad Felicií.
Máte recht, že není jednoduché s ní jezdit. Jednak minimální otáčky jsou 2000/min, a ve vyšších to stejně nijak nezrychluje. Předjíždění v dnešním hustém provozu je opravdu problém, na kamión potřebuješ minimálně těch 75 metrů a zařazenou 3.
Rozdíl mezi 44kw a 50 kw je v neprospěch 50kw, protože ta měla delší převody, tím, že jsem tam dal převodovku ze 44 kw, trochu se zvýšily otáčky (odhad tak +200 na té samé rychlosti) a zlepšila akcelerace. Jó, ta 1.6 fakt už jela, sice psali max.výkon 55kw, ale ve skutečnosti měla cca.64kw.
Ozzman psal o tom plánování před kopcem a jak ho vyject, stejně tak, že ostatní vidí, že jedeš ve starém "krámu", tak se všichni musí ukázat. Přesně to sedí!
Co si dál užiješ, je, že se ti ve městě ostatní lepí na * opravdu v nebývalé míře. Až tak, že raděj ignoruju zpětné zrcátko a je problém předject, protože se přes tebe nejdřív převalí několik nedočkavců zezadu. I když jedu cca.95 km/hod., stejně se furt na tebe někdo tlačí, ale ne že by tě chtěl předjet, ale prostě tě ty lidi tlačí. V jiných autech pohoda, odstup, při stejné rychlosti.
Jak psal Palix, se sjezdy z kopců, Felda to dobře brzdila motorem, jak byla lehká, u těžších aut musím dávat nižší rychlost a brzdu víc používat. S tím souvisí dlouhé převody i vodičkové oleje...a taky mám rád, když auto musím umět řídit!
:-)