To vnímání výkonu je značně subjektivní přesně, jak píšeš. Jezdím podobným autem, jako je tato Felicie (Clio 2001 1.2 43kw) a ten výkon lze vnímat ve dvou rovinách. Když opravdu stojíš na semaforu a někdo s tebou začne závodit, jsi bez šance, do 50km/h proti autům, kterým táhne turbo vodspodu nemáš šanci (mne takhle natřela jednou i Felda... asi jednašestka >:D ), stejně jako proti cyklistům či skútrům, ale když se naučíš dobře využívat výkonu motoru, tak v malém a lehkém autě v reálném provoze nemusíš být brzdou provozu a právě většinou vítězem a né tím posledním ;) Když tedy pospíchám...
Ve městěch, jako je Praha je to naprosto dostatečné a dokážu být vždy první i díky obratnosti, vytočený motor v otáčkách a dá bezpečně předjíždět i na okresce a držet tempo s provozem. Největším nepřítelem jsou samozřejmě kopce a dálniční připojováky, to jsou kritické místa, kde nemáš šanci >:D Ale když se rozjedeš, není problém držet dálničních 120-150 dle míry hluku vytočeného motoru, který uneseš >:D
Podotýkám, že jsem přesedl z auta, které mělo skoro o 100kw větší výkon, první měsíc byl peklo, ale dnes, když ta auta střídám, v Cliu si nepříjdu tak, že si mne každý dá k večeři...... a že se o to dost auto pokouší, protože "máš starý malý auto, tak uhni"! >:D