Zajímavý. Na spritmonitoru mají 1.4T-GDi s dvouspojkou průměr 7l a to je v tom určitě hodně rychlých dálničních jízd, takže v ČR by se to mělo pohybovat okolo 6.5l.
Jinak moje auto na spritmonitoru má průměr 7.9 a já jezdím za 6.85l = tzn. 13% pod průměrem ostatních řidičů. Okresky většinou defenzivně a na dálnici holt musím držet 130km/h s ostatním provozem, ale občas "přitopím pod kotlem" a mám tam 170... Ale u menší atmosféry je výhoda, že i při plném plynu nežere nějak brutálně. Nevýhoda je, že pod 6 to prakticky nejde a pod 5.5 nikdy (nízká účinnost při velmi málo otevřené škrticí klapce).
Takže trojčlenkou mi vychází, že pakliže Němci jezdí za 7l, jezdil bych asi za 6,1l, ale vím, že to nelze takhle tvrdit, protože turbo a atmo jsou jiné světy. Spíš bych asi taky jezdil pod 6l, jako ty Stephene. Jinak spotřebu jsem si dvakrát změřil dotankováním a absolutně se shodovala s tou z palubního ukazatele - takže mu 100% věřím :-)