Díky za přání.
Mě v poměru cena/výkon vyšla I30 jako nejlepší volba. Ceed jsem za podobné peníze neviděl. Zvenku se mi Ceed líbí hodně, ale uvnitř se mi nelíbí ten panel co je pod displeje navigace, to je pro mě už hodně old school, ale je to věc názoru :-) A ještě vlastně displej palubního počítače mezi budiky a jeho grafika se mi moc nelíbí :-)
Podvozkově je auto v pořádku, vzadu víceprvek a tuhost je taky ok. Záleží s čím to člověk srovnává a na co je zvyklý. Většinou šoféruju poslední Mondeo a tam je podvozek a odhlučnění někde jinde než v I30 :-) Víc než na podvozku by podlě mě měli v Hyudai zapracovat na odhlučnění.
Porovnání s benzínovým turbomotorem mám jen z Leona ST ve výbavě FR, taky 103 kW a stejná šířka pneu 225, ale manuál a tam nebyl problém jezdit dálky za 6l. Tady u I30 to nejde. Možná bude stačit, že s tím chvíli budeme jezdit a auto se vzpamatuje. Netuším jak a kde s tím předemnou kdo jezdil. Z různých fór vím, že nejsem sám, kdo má vyšší spotřebu s automatem. Manuál opravdu umí jezdit za míň. Sprit monitor samozřejmě znám a na spotřebu jsem tam koukal :-)
Těch 20 km okresek, které nejčastěji jezdím mají z poloviny rychlostní limit 110km/h a pak klasicky 90km/h. Jejich profil je právě poměrně hodně slušný ... kde je kopec, tam je pak sešup dolu a klasicky rovinky. Bohužel, zatím pod 7l ne. Se Seatem jsem to se sebezapřením dal i do 5l. Holt je korejec užranější :-)
Ale neraději bych si vzal Hyundai Ionig Hybrid (HEV), to je super auto do města a na okresky :-)