Na dálkové trasy po dálnici CHR opravdu není zrovna vhodné, to souhlas. Jestli to je přímo utrpení nevím, občas jezdím na letiště, což je jediná trasa kde se dostanu nad 130 km/h a nevadí mi tam. Na stovkách km už by mě to ale asi taky štvalo. Sedáky má opravdu krátké, to je škoda. Absence Apple Carplay / Android auto taky zamrzí.
Díky za tip na tempomat, zkusím to.
Jeden tip dám zase já tobě
:-) Parkovací senzory vypnout jdou jednoduše. V menu mezi budíky stačí jít šipkami do stran do menu s asistenty a tam se dají jednoduše vypnout/zapnout kliknutím na příslušnou ikonku.
Mobil mám přesně na tom místě ve ventilaci jak píšeš, držák je vidět i zde na fotkách -
[odkaz] Mám tam "iOttie One Touch" pro iPhone. To umístění mi vyhovuje.
Jak píšeš, CHR je super do města, mimo je to slabší. Mám ve firmě nového Passata s TSI, který využívám na dálnici. Tam je to úplně jiná liga. Ale tak jak je Passat lepší na dálnici a deklasuje tam CHR, tak ve městě CHR vrací silný úder Passatu díky pohonu a převodovce (+ samozřejmě rozměrům). Tzn. moje kombinace CHR do města a Passatu mimo město je naprosto ideální
>:D