Já si při klidné jízdě toho taky nevšiml, ale když s tím jedeš jako s klasickým nafťákem/benziňákem, dynamicky a čekáš výkon, tak to poznat je a to s patřičným zvukovým doprovodem. Hlavně třeba situace, kdy jedeš, před zatáčkou přibrzdíš a pak na to šlápneš. Na to Auris prostě není a Corolla je tady o světelný rok dál.
Je to hlavně i o té reakci na plyn, Auris je letargičtější a musíš hodně tlačit na plyn, aby se rozhýbal, Corolla jede hladčeji a akcelerace na lehkou nohu je diametrálně odlišná (mimochodem takhle funguje i naftové Mondeo, takže to není silnějším elektromotorem, prostě je Corolla jinak nastavená).
Jo a s Aurisem jsem se přistihl, že mne opravdu spíše bavilo jezdit lehkou nohou v Eko režimu a sledovat, jak auto jede na elektřinu...vydržel jsem to asi 20km, pak mne to bavit přestalo >:D
Jo, abych jen nehanil, Auris celkem dobře svítí.... než nám oboum došlo, že jedeme na dálkové >:D