Pokud já vím, tak jak Leon, tak určitě ATECA má k tomu 2,0 TSI tu novou mokrou 7DSG a přesně jak píše WL, tak doplatek 90 tisíc mezi 1,5 TSI 7DSG a 2,0 TSI 4x4 7DSG stojí za to jak kvůli výkonu, hodně taky kvůli krouťáku, tak Haldexu, tak hodně také kvůli lepší mokré převodovce
:-) Jinak mě se teda designově líbí právě Ateca o dost více, nemluvě o rozdílu 90 tisíc CZK!
Jel jsem s Karoqem 1,5 TSI DSG a Atecou 1,5 TSI manuál. S manuálem je ten motor dost přidušený a dole vůbec netáhne, u DSG po přepnutí do Sport režimu to aspoň trošku jede a nechá se točit do 3500-4000 otáček. Ale Karoq mi přišel houpavější a měkčeji naladěný, ve 120-ti ve větru to s ním celkem mávalo, s Atecou jsem nic takového o týden před tím neregistroval. A navíc FR verze bude o něco tužší. Takže u mě vyhrála Ateca FR 2,0 TSI 4x4, otázka je jestli dočasně na rok nevzít Rapida 1,4 TSI se suchou 7DSG, než se drahá naučí trochu řídit. Ale po tom co jsem viděl fotky jednoho rozstřeleného BMW M3 na Olomoucku, co to známý poslal do pole a vzal sebou 6 betových sloupků a reklamní ceduli, tak asi malý Rapid nééé
:-! [odkaz]