Presne na to tyhle auta jsou, driv slouzili hlavne jako pracovni stroje, ale posledni dobou je lidi vic kupuji, jako pro stroj volnocasove aktivity, myslim light duty trucky. Kdy clovek nemusi resit, jak odveze kanoii, par kol, stan a veci na par dni. Potom pokud clovek zije v horach daleko od velkeho mesta, tak to napomaha i k urcite sobestacnosti, kdyz potrebuje treba prevezt nabytek, nebo rozmernejsi veci.
A hlavne v Kanade a US stoji to co v CR Octavia, takze je to celkem bezne auto. V Evrope se trucky prodavaji za dvojnasobek jejich puvodni ceny... Potom se o tom rozepisu u recenze na muj osobni truck.
Urcite to neni na cmrdani po meste, kde je spotreba je uz vyssi a hlavne hledani parkovaciho mista da obcas praci, ale zas zkus se citigo projet neprotazenou cestu kde je pres 20 cisel snehu se ctyrma lidma a vybavou na lyze.
Ford V8 5.0l stale nabizi. Chevy ted uvedl nove Silverado, kde zakladni motor je preplnovany R4 2.7l, ale samozrejme stale nabizi 5.3 V8 a 6.2 V8.
Kamarad mel F-150 s 3.5V6 a nakonec litoval, ze nesel do V8. Protoze spotreba byla stejna, nebo vyssi, nez u V8. Papirovy rozdil hovori ve prospech 1-2l pro preplnovane V6, ale potom praxe je trochu jina, ale samozrejme zalezi na rezimech pouzivani.
Truck slouzil pro obsluhu hotelu, prevazeni vseho mozneho nabytek, recyklovany odpad, stavebniny, bojlery atd. Takze ano vetsinou by to uvezla i pultuna, ale jednou zacas i ta vetsi nosnost prisla vhod...