Díky za info! Určitě jedním z hlavních důvodů, proč jsem pašíka nakonec koupil, byla právě ta garance, kterou DasWeltAuto poskytuje. A byl jsem ochoten si za ni připlatit. U áček nebo ESA bych měl strach takhle drahé auto koupit, když se v tom nevyznám. A určitě bych byl rád, kdybych mohl jednou vůz touto cestou zase prodat. Tak mě právě zajímalo, jestli je to podmíněné jejich pravidelným servisem, nebo opravdu stačí, že jsem u nich vůz koupil. Tys kupoval auto nové, takže chápu, že jsi servisoval u nich už jen kvůli záruce. Já kupoval starší vůz, kterému záruka teď skončila, takže jsem moc neplánoval pokračovat v návštěvách autorizovaného servisu, protože žádný v místě bydliště nemám a cenově to samozřejmě vychází podstatně lépe. Takže když budu servisovat v místním neautorizovaném servisu a na konci si auto prodám sám, tak sice nemůžu poskytnout garanci jako VW, ale zase můžu auto nabídnout o 70 tis. levněji s tím, že není problém s tím autem při prodeji zajet do servisu a nechat ho prohlídnout. No uvidíme. Zatím to vypadá, že nebudu mít tak veliký nájezd, jak jsem původně myslel, takže jestli budu prodávat 8-letého Passata se 150 tis. km na hrbu, tak to jistě bude vypadat dost podezřele a nebudu se divit, že si bude každý myslet, že je to stočený :-)