Mnoha lidem to nestačilo, jen holt nebyly takové možnosti jako dnes mít něco výkonnějšího. Ten, kdo měl 105-ku (45PS) , pošilhával po žigulu šestnáctce, která jich měla 78, jenže ten byl pro normální smrtelníky téměř nedostupný. To je prostě přirozený vývoj. Když dnes má tuctová motorizace běžně 150-180 PS, tak holt málokdo považuje za sportovní auto diskutovaného typu, protože jeho přidanou hodnotu skutečně málokdo ocení a reálně využije.
Nevím, jaké máš zkušenosti se silnými auty. Moje je taková, že se silnějším autem se jezdí výrazně pohodlněji a svižněji, než s autem slabším. Protože ten výkon využiješ nejen ke "sportování", ale x-krát za den při předjíždění, nájezdu na dálnici, nájezdu na hlavní, na kruháči apod. A pak je realita taková, že drtivá většina lidí ocení spíše tu každodenní použitelnost na desítkách tisíc km najetých za rok (patřím mezi ně) než pár desítek/stovek kilometrů zajetých "sportovně".