< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: 1.4T-GDI jako jediný použitelný motor
Asi jsem ještě víc zlý, protože s tím litránkem žiju rok a půl a musím říct, že mi vyhovuje :-) . Nutno ovšem dodat, že už má najeto skoro 30.000 km. Pravda, je to malý objem, takže se musí hlídat otáčky, protože jak spadnou pod efektivní tlak turba, tak je to mrtvola, ale to mi nečiní potíže. Zjevně je důležité, aby si motor sedl a aby si sedl dobře; na jaře měla žena svoje auto v servisu a jako náhradní vůz dostala kombíka s litránkem a i když to mělo najeto kolem 5.000 km tak to byla úplná mrtvola ;-\ .
1,4 T-GDi se povedla, máme ji doma v kombíku a jede skutečně pěkně.
A moc mě zajímá ta atmosférická 1,4. Litránek ukončí financování příští rok v únoru a zřejmě bude firma chtít to poslat dál. Já jsem u služebáku už došel do fáze téměř výhradního courání se sám kolem komína, což motory T-GDi osazené GPF ve zdraví zjevně nemohou přežít, takže je právě obyčejná atmosféra s nepřímým vstřikem horký kandidát. A protože v i30 si ho s pořádnou výbavou nepořídím, tedy alespoň aktuálně, je Ceed 1,4 CVVT MPi Exclusive logickou volbou ;-) .
V půlce září bude víkend otevřených dveří, tak snad bude někde 1,4 MPi na projetí.