RE: Podobný příběh
Zdravím kolego ;-), tvoji recenzi jsem četl a ano, pokud člověk řeší nový vůz pro práci a rodinu a hledí i na reprezentativnost s ohledem na cenu, logicky dojde k Passatu. Papírovou spotřebu upřímně vůbec vážně neberu, protože každý z nás má vlastní styl jízdy a i když často spotřebu kontroluji, říkám si, že když se vejdu do cca 2 Kč/1 km, jsem spokojený. Neuvedl jsem, že mám verzi, která potřebuje močovinu, ale netrápí mě to. Těch 250 Kč za kanystr AdBlue na několik tisíc kilometrů je zanedbatelných. A když si vezmu, že mimo gumy vůbec neřeším servis do 90.000 Km, jsem naprosto spokojený. Řazení pravděpodobně nedokážu dostatečně popsat, ale když jedu okresky v 90 km/hod, 7mý stupeň tam dávno je. A co mě šokovalo, když jsem jel 180 po dálnici, otáčky byli těsně pod hranicí 2.600 otáček/minuta. Neskutečný. A to mě přesvědčoval prodejce ze Škodovky, ať si vezmu předváděcího Superba za dobrou cenu s tím, že 6DSG je samozřejmě lepší, protože převodovka furt neřadí :-) Občas mám tendenci pádlem zařadit trojku, protože ta obvykle čeká na rychlost 30 Km/hod a to už si říkám, že otáčky by měli dát signál k přeřazení na 3. rychlostní stupeň.. Ale chápu, jednotka, která se o řazení stará ví líp, kdy správně zařadit.
Až pořídíš novýho Passata, očekávám další kvalitní reportáž :yes: