Díky moc za odpověď. Abychom se pochopili, já mám soukromě Lexus jako svou "tajnou" dvojku v oblíbenosti. A právě pro tu jejich snahu dělat věci jinak. Také v rodině máme Subaru, konkrétně dvoulitrové turbo v modelu Forester. Já jsem tím chtěl naznačit, že recenze je krásná a čtivá, ale prostě se neubráním dojmu, že píšeš o věcech, které jsou v D3 naprostou samozřejmostí. Nebo já to vysvětlím ještě trochu jinak. Kdybych psal o svém autě (Audi SQ7) recenzi, tak by úplně klidně mohla vypadat takto: "otevřít své nádherné auto poseté mezi třetí a čtvrtou vrstvou laku jemným práškem kamene Mica je jako otevřít chrám rozkoše. Stačí se lehce dotknout kliky a jemně zatáhnout a vše ostatní už je jako koncert. Sedadlo se přenastaví do vaší oblíbené pozice a volant se vytáhne nahoru, aby umožnil pohodlné nastupování. SQ7 má pneumatické dofukování bočního vedení sedadel, ale konstruktéři mysleli na všechno. K nastavení bočnic a to dokonce i na stehnech dojde až když zmáčknete chladivě hliníkové tlačítko STOP-START. Pak už se v sedadlech rozehraje všech osmnáct motorků, které neslyšně nastaví bočnice v oblasti zad, stehen, bederní opěrky a podpěr nohou a v případě potřeby také deset pneumatických polštářků spustí jeden z šesti masážních programů, nastavitelných v pěti intenzitách. Vaše oči ale nyní směřují směrem dopředu, kde se odehrává další úroveň dokonalosti. Z bočních částí se vysunou dva výškové reproduktory. Neslyšně a jemně. A stejně jemně, v tichu se vysune i obrazovka infotainmentu. Poté už startujete osmiválec, který ale do interiéru neposílá vůbec žádné vibrace. Volant se přenastaví podle vaší pozice, zrcátka poslušně udělají tu stejnou službu, nastaví se vaše oblíbená teplota, stanice rádia hraje tak hlasitě, jak si to přejete a vy ani navnímáte, že jste nezavřeli dveře. Žádné bouchnutí! Stačí je jen přiložit k zámku a ony se jemně dovřou samy. Vnímáte v interiéru krásu a poctivost. Každý detail je vymyšlen tak, aby vám dělal jen radost. Pohladíte bezmyšlenkovitě nádherné černé dřevo beufort, kombinované s hliníkovými pásky téměř o tloušťce lidského vlasu. Dekoraci dodává a umí vyrábět jen jedna firma na světě a vytvořit toto jedinečné dílo je dlouhá a ručně zpracovaná záležitost..." A tak dále a tak dále.
A to vše výše napsané je jen pravdivým svědectvím o poctivosti Audi a neuvěřitelně dokonalém zpracování.
Píšu to snad jen proto, abych obhájil D3 před Lexusem. Ty značky (a to včetně Lexu) jsou prostě na stejné úrovni. Audi je pro mě osobně pořád vítěznou značkou a proto jsem raději na SQ7 ani nepsal recenzi. Mám dojem, že by dopadla podobně, jak jsem naznačil. Pro mě je Audi především obrovská historie, sportovní úspěchy už v třicátých letech, slzy a pot všech těch nadšenců a lidí kolem této značky. Nehraju si na žádnou image, protože Audi, stejně jako Mercedes a BMW žádnou image nemají. Image je tvořena myšlenkovými pochody zakomplexovaných jedinců, kteří v těchto tradičních značkách vnímají luxus a touhu být někým lepším. Když sevřu volant Audi, zobrazí se mi skoro 120 let automobilového nadšení a umění konstruktérů a inženýrů. A právě proto je mi smutno, že Audi byla ponořena do dieselgate, že prodává svá auta opravdu hodně draze (i když slevy z ceníku v řádu desítek procent nejsou problém).
Napíšu hned SZ, velmi rád bych se s Tebou sešel, protože v Tobě vidím sebe. Automobilového nadšence, fandy do Lexusu.