Tento víkend jsem několikrát přesedal z STčka do RSa a zpět a je to nebe a dudy. STčko je pohodlné cestovní GTčko, nenápadné, pohodové, klidné, ale přitom rychlé a vhodné na každý den, krátké nebo dlouhé tratě, do města i na dálnici. Naopak RSo už při nastartování a rozjezdu dá vědět, že je to bestie, která čeká, kdy může vystrčit drápy. Tomu odpovídá zvuk, brzdy i podvozek. Ten není vyloženě prkenný, ale je tak tvrdý, jak člověk čeká od ostrého auta.
Posuzuji to zatím z pohledu řidiče a pro mne to není problém, ale věřím, že pro 90% lidí ano. Já v tom totiž jezdím v drtivé většině sám. Ale vozit v tom rodinu, to upřímně asi nebude to pravé. Takže na normálních cestách nic moc.
Jenže pak člověk najede na nějakou cestu třetí třídy a ocení, o kolik je podvozek i v režimu normal proti STčku dále. Auto je čitelné, stabilní a ovladatelné ... a hlavně skutečně hravé a zábavné.