< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Rapid
Minimálně jeden zastánce interiéru fabky by tu byl… V autě rodičů na mě vždy ta palubní deska působila velmi dobře, možná i díky tomu, že auto se nestihlo moc opotřebovat. Designem na mě sice kokpit působil zastarale a unyle už tehdy (ono je to spíš mým jiným vkusem - ani nyní nemám z dnešních koncernových aut pocit o nic lepší), ale vyzařovala z něj určitá neodiskutovatelná solidnost, za kterou se ani dnes myslím nemá proč stydět.
Mimochodem, co jsem tak pochytil od lidí ze Škodovky, dodnes někteří kroutí hlavou nad tím, že si tehdy Škodovka díky nadstandardně pečlivému zpracování fabky docela pustila žilou a musela tak prodávat fabky s prachmizernou marží. Po zkušenostech s ní i věřím, že na tom něco bude.