Subaru je Subaru
Ono celkově přesedlat z Octy do Subaru je řádný skok. Kdo neřídil někdy Subaru, ten to nepochopí. Něco podobného jsem zažil cca. 4 roky zpět, také jsem přesedlal z Octy na LPG do Legacy IV v kombíku s LPG v automatu. Takže souhlasím s tím co píšeš. Hodně se mě líbila i předchozí generace Imprezy, ale ten kufr byl díky zadním difům u ní žalostný, což Legacy řešilo mnohem větším kufrem, natož pak u verze SW (kombi), takže vyhrálo před Imprezou.
Jenom se ti divím v tom, že ti při tvém nájezdu nevadí ten citelný nárůst spotřeby. Kdybych neměl Legacy s origo LPG, živit na benzín bych to opravdu nechtěl. Tak mě průměrná spotřeba na LPG 1,40kč / 1km nechává v naprosté spokojenosti. U nových motorizací Subaru už bohužel můžeš na LPG zapomenout. Při tvém průměru 7,6 l / 100km to vychází na cca. 2,20kč / 1km, což při tvém ročním nájezdu 100tkm bude velmi citelný nárůst proti té octě s CNG, nebo nějakému ropákovi. na druhou stranu je to ale úplně jiný komfort svezení a jak píšeš, ani po x km za den, nevystupuješ z auta unavený z cestování.