Ahoj, s dálnicí bohužel nepomohu. Nemáme ani dálniční známku, protože hybrida používáme (především manželka) hlavně ve městě nebo na jízdy do okolí. Na okreskách jezdím max 100-110 tachometrových, a ani při této (konstantní) rychlosti není motor hlučný, až na to zrychlování. Spíše člověk registruje aerodynamický hluk.
Co se týká pružného zrychlení, tak to bude slabší. Sice při max výkonu vypomáhá elektro, ale nebude to žádná sláva. To auto stavěli na městské ježdění, takže silnější disciplínou bude spíše to zrychlení 0-60 než 60-100 nebo 0-100 apod. Každopádně až bude možnost, vyzkouším a pošlu soukromou zprávu. Bezestupňová převodovka á la skútr je naprosto bezproblémová, člověk o ní vůbec neví.
Mám 186 cm, spoustu kil navíc, a souhlasím, na pozici řidiče se necítím nějak stísněně. Což teprve jakákoliv žena :). Pro ženu ideální auto do města i mimo město. Jen tu dálnici nemohu nijak posoudit...