Opačný příběh
Tak já pro změnu dopadl přesně opačně. Taky se M3 dostala mezi poslední tři kandidáty. Oslovil mě motor, design, podvozek - naladění, řazení i řízení. Ale nakonec to prohrála s Golfem prostorností a menším pohodlím, horším odhlučněním hlavně podvozku a v neposlední řadě cenou a v té době i dlouhou dodací lhůtou. Recenze jak píšeš je pravdivá, motor 2,0 88Kw skvělý pružný a úsporný na úrovni 1,4 TSi co mám já. V čem se ale trochu pleteš je spotřeba. Na spritmonitoru de průměrná spotřeba M3 88Kw 6,6l. Golf 1,2-1,4 TSi s výkonem 81-92 Kw 6,35 l/100Km. Co se týká poruchovosti turba, tak jasně, je to díl který je složitý a může se pokazit. Největší nepřítel turba, je ale ten mezičlánek mezi sedačkou a plynovým pedálem. Já mám např. původní turbo v Octě 1,9 TDi s nájezdem 340 000 Km. To v mnoha případech je víc než životnost celého motoru. Jinak gratuluju k autu je to určitě super volba. Ať dělá dlouho jen radost.