Bezvadný
Čau Dany,
parádní recenze a hodně zajímavých poznatků pro někoho, kdo vybírá mezi mírně "splašenými" kompaktními kombíky. Vzhledem k rozpočtu se samozřejmě nejedná o úplný výčet možností, chybí třeba Focus ST a 308 SW GT (vysvětleno i-cockpitem, mám to úplně stejně), ale co je nejpodstatnější - GTI Performance se v kombíku nedělá a tudíž dostali šanci ti druhořadí kandidáti. >:D Jasně, že vtipkuju. ;-)
Zřejmě bych se při stejném zadání (a že je mi opravdu hodně podobné, až na to vyžadování navigace) a rozpočtu dopracoval k téměř totožnému seznamu kandidátů. Až na Hondu. Civic Tourer 1.8 bych už dnes nebral v potaz, zato Civic hatch/sedan s 1.5 turbo je jízdně dost zajímavý - má ale kontroverzní vzhled. To dokresluje drobná příhoda z minulého týdne, kdy jsem zaregistroval nového Civica v modré metalíze u nás v blízkém okolí. Sportovně rozkročený hatchback s dramaticky sesekanou zádí, hrozivou přídí, masivními voštinovými nádechy, karosérie jeden pletenec svalů >:-[] připravených vyrazit vpřed a svými několika stovkami koní požrat cokoliv se mu v provozu připlete do cesty. Donutilo mě to otestovat brzdy a jít se podívat zblízka. Hmm, jakože fakt hustý. Hledám tři laufy, nic, tak aspoň dva laufy, taky nic...cože ? Ani jeden lauf velikosti komínového průduchu ? Nj, tak teda tříválec. >:-[]
Abych to dlouho nerozváděl. Podle mého je Megane GT moc dobrá volba, gratuluju a přeju ať slouží ke spokojenosti. ;-)