Díky, v novém jsem jeden den jezdil, když jsem měl auto v servisu. Bylo to IS 300h. Byl jsem velmi mile překvapen jak tiché, ve městě bombové auto to je. Kdyby to byl plug in hybrid dojezd aspoň 20 km na el. a nechali tam šestiválec z tvého auta, tak nemá to auto ve střední třídě konkurenci a kupuju ho. Dobrá volba 2,5 V6 předimenzovaný a nezničitelný motor se super zvukem ve vyšších otáčkách. Půl milionu km dá tento motor jako nic. Já jezdil dlouhodobý průměr za 7,5. Je pravda, že většinou delší trasy, ale párkrát se mi podařilo jet delší trasu půl na půl dálnice a okresky při dodržování limitů za 6,3. (neskutečné) Stejné trasy jsem jezdil i s Audi a5 sportback 2,0 tfsi a měl jsem vždy nejmíň o litr větší spotřebu! (takže stejná trasa spíš kolem 8 litrů. No a to byli doby, kdy auto si do nějakých 30 tis bralo víc jak litr oleje na 1000km! Naštěstí po několika reklamacích tam vyměnili potom celý polomotor v rámci záruky. Měl jsi štěstí, že jsi ho stihl :-) Ani jednou jsem nemusel s tímto motorem dolévat olej mezi intervalama. A co je pro mě s podivem, tak ani u V8 u IS F. :-)