dobré auto a recenzce
Tyhle fabie z posledních let výroby byly nejlepší volbou. Jinak moc pěkné auto a výborná recenze.
Jinak já mám úplně stejný motor v roomsteru, mám ho také od nova a motor šlape jako hodinky. Co mi měnily za těch 5 let byla vodní pumpa, špatné ložisko a alternator špatné ložisko. Jinak mám necelých 100 tis vše je tam v motoru původní.
Motor je to dobrý. Obzvlášť ty verze s modifikovanými rozvody z fabriky, což ta tvoje je.
Jinak já můžu podepsat vše, co jsi napsal k chování k autu. Tomuto motoru škodí podtáčení a pak to, že se k němu chová člověk jako dobytek za studena a pak interval 30 tis. km na výměnu oleje. To je prostě špatně.
Tenhle motor potřebuje svižný chod, prostě aby pořád jezdil nad 2000 ot. Zajímavé je, že sice všude člověk čte, že si nechá klidně řadit v 1900 otáčkách, ale mě ukazatel doporučeného řazení ukazuje šipku nahoru, až při 3000 ot. což je dle mého názoru ideál.
Já co můžu říct, tak základ pro bezchybné fungování TSička je 1. výměna oleje po max 15 tis. km, nepodtáčení motoru, nevytáčení, dokud se nezahřeje olej a pak tankování kvalitního paliva. Já tam od nova lil Shell V-Power Nitro+ 95 a teď poslední dobou Benzina Verva 100 a je to v pohodě.
Co se mechanických věcí týče, tak já se po peripetiích s 16" koly vrátil k 15" kolům a je to ideál a bez problémů. Na 16" jsem dělal geometrii každého půl roku. Na 15" jsem šel až za rok a nebylo co seřizovat a čepy vše je původní.