Ahoj,
pošli klidně SZ, rád napíšu víc nebo tě svezu, pokud jsi někde z okolí. Nepřišlo mi upozornění na komentář, tak se omlouvám za pomalejší reakci.
Nechci to zakřiknout, ale řekl bych, že v normálním nastavení se plynem utrhnout prakticky nedá, pokud nebudeš vyloženě prasit. Elektronika to pohlídá, navíc mimo sportovní režimy je reakce plynu docela opatrná. Varovné oranžové zamrkání přichází vždycky až ve chvíli, kdy dostanu chuť trochu přitopit pod kotlem. Při civilní jízdě to vůbec není problém.
Najezdil jsem toho celkem dost i na sněhu a v horách. Zadek má chuť tancovat, ale nic víc ti nedovolí, pokud nechceš. Navíc jsou na sněhu limity příjemně nízko, takže jsem si občas dovolil i rozevlátější průjezdy.
Na suchu s vypnutou (omezenou) stabilizací je to jiná písnička, při blbnutí na letišti jsem pochopil, jak jsem špatný řidič. Dostal jsem se do hodin a do trávy tak rychle, že jsem se ani nestihnul leknout. To už jsem opravdu tlačil na pilu a hledal limity, které jsou dost daleko, ale pak je to fofr.
Dlouhodobou spotřebu mám lehce pod 10. Na dálnici chybí delší šestka, dalo by se jezdit určitě za míň, ale spíš mám tendence užívat si dostupný výkon :-)