motor, rezerva, atd.
Konečně nějaká další pořádná recenze na současného 1.8-čkového Civica… Gratuluji k autu, které je mi opravdu velice blízké!
Řazení a motor mě taky fakt berou… Zvlášť ta schopnost nijak neodmlouvat a spolupracovat i v nejnižších otáčkách (zvládá i manželčiny občasné rozjezdy na trojku při 500 ot.)… o to cennější, že je to nepřímovstřikový motor, u kterého takové počínání nepovede k zakarbonování. A že by po 5500 ot. začal nějak ochabovat jsem si ani nevšiml – přijde mi, že jen táhne a táhne, i za 6000 ot.
Jinak – do té odklopné díry na dně kufru se plnohodnotné náhradní kolo opravdu nevejde (jak již mě tu jiní dřív upozornili :-) ) – zkoušel jsem to u svého tourera (a nevím, zda u krátkého nebude ta díra ještě kratší). Snad jen vyfouknuté kolo by se tam mohlo dát namačkat (a vozit sebou nadále kompresorek).
A ještě k přepínání údajů na palubním počíátači – mě třeba mnohem víc vyhovuje chvilku podržet „i“ tlačítko na volantu a pak jen tím samým tlačítkem přepínat, co má být zobrazeno. Je to rychlé a nemíchá se to pak s tím ovládáním rádia.
Tak ať dál pořád baví a jezdí bez nehody!