přidávám se ke gratulantům
Tvůj motor 1,4 TSi 90/92 Kw znám velmi dobře ať z mého dřívějšího krátkého Golfa 90Kw, nebo z aktuálního Sportsvana 92Kw. Přesně jsi trefil tu charakteristiku - Je to v podstatě takový benzínový "turbodiesel" s o něco lepší a hladší charakteristikou. Má dole pěkný krouťák, motor je pružný ale nad 5000 ot kdy turbo povadne nemá vůbec smysl točit. Výkonová špička absolutně chybí. Zato nechybí kultivovanost a úspornost. O level lepší je verze se 110 Kw nejen kvůli výkonu a tím i jakési špičce ale vzhledem ke krouťáku ještě větší pružnosti. O Leonu jsem taky kdysi uvažoval, ale některé věci plynoucí z koncernové hierarchie mě odradily a přiklonily misku vah ke golfovi. Zejména je to multilink, který leon tehdy nabízel až od 1,8 TSi ( nyní to už asi za příplatek jde ) a podstatně lepší sedačky - ergoactivy. Velmi mě pobavila věta ohledně tvrdosti podvozku na 18" kolech: "na přejezdu auto zůstane a řidič bude dál pokračovat jen na sedačce a s volantem v ruce" Tak přes přejezdy a na kostkách opatrně!