No, doufám, že si inženýři od Hondy s tím naprogramováním CVT alespoň v rámci faceliftu trochu víc pohrají. Prodejně ale však CVT, co čtu fóra, nijak nezaostává, zvláštní. Hlučnost motoru je fakt slabá stránka tohoto auta. Zvláštní ale je, že tlumících materiálů je uvnitř dost. Kapota má tlumení, žádný holý plech, motorová přepážka rovněž, docela dost je tlumení i na podlaze, podbězích a přepážce uvnitř. Nechápu, kde je zakopaný pes. Kdybych auto dodatečně nevytlumoval, nebo nevěděl, že je ta možnost, asi bych do něj nešel, ten zvuk by mi prostě vadil.
Corollu jsme kdysi taky měli. Model s těma "žabíma očima". Bylo to nadmíru fajn auto, tiché, úsporné, prostorné, uvnitř komfortní, jen ten design. Dnes je to jiná liga.
CX-3 mě taky zarazilo, krásné auto, ale uvnitř se ta příbuznost s Mazdou 2 nedala popřít. Žalostně málo místa, a to nejsem obr, naopak - 177 cm. Hold dlouhá kapota, daň za skvělé tvary. být sám, asi bych hodně váhal.