Díky :yes:
Zvláštní zadní část HR-V se mi z celého auta taky líbí asi nejméně, škoda, že se neinspirovali alespoň trochu CR.V. Nicméně jsem i nad tím přemýšlel při výběru auta, červená a černá, dle mého názoru, tu bachratou záď rozbíjí asi nejlíp a dnes mi to už ani nepřijde.
Variátorovou převodovku bych si ale nekoupil, v Hondě, ani v žádném jiném autě. Doufám, že až budu "ve věku", Japonci, potažmo Honda přejde na klasický hydroměnič nebo či dvoj spojku i do svých menších aut. Co jsem se ale díval na nového Civica, tak tam při razantním zrychlování převodovka řadí pěkně a plynule, žádná ždímačka. HR-V s CVT bude asi mít cílovou skupinu kupců, ve velkoměstech a dopravních zácpách, klidné jízdě - tam řadí podle testů optimálně, ale při prudší akceleraci ty až příliš šílené otáčky v 6.000 nechápu. Zlatý manuál.
S Toyotou neuděláš botu. Menší sedan se slušně prostorným interiérem a nadprůměrnou spolehlivostí, proč ne. Navíc s jistou exklusivitou... u nás je nevidím téměř vůbec.