Díky moc :yes:
máš pravdu, auto mě fakt nadchlo. Není to má první Honda, jak jsem ostatně psal v recenzi, takže vím, že jsou v otáčkách trochu uřvané. Nicméně s tím podivným zvukem v nižších otáčkách jsem byl prvně v pasti. Z loňska však vím, že existuje firma, která se zabývá odhlučením aut, navíc ve fotogaleriích má detailně nafoceny všechny tlumící postupy. Takže jsem tento neduh byl tomuto, jinak skvělému autu, schopen odpustit. Po koupi auta jsem pak už jen nakoupil materiál a o víkendu částečně odklopil koberce z auta a nelepil pláty na podlahu a mezistěnu. Jednodušší to bylo s tlumením kapoty. O něco horší s prostorem za motorem - u stěračů. Nebylo to nakonec tak těžké, zvládne to průměrně zdatný člověk a nemusí u toho vůbec nic poškodit.Cena nebyla vůbec hrozná - za vše jsem dal téměř dva tisíce Čas neřeším, makal jsem na svém a fajn jsem se odreagoval :-) Mimochodem, aut, která tato firma tlumila je neskutečně hodně, včetně nových Supebů, Mazd 6, BMW X3,5,6 atd...
Cena je u Jazzu opravdu vysoká, máš pravdu. Cena mého HR-V byla téměř o 40.000 Kč nižší, než byla ceníková. Když porovnám výbavu s konkurenty, není to vůbec past, naopak. A věř, že jsem dlouho počítal a vybíral.
S novým Civicem se mi Honda trefila do vkusu, máš pravdu, vypadá opravdu moc dobře. V práci jsme se shodli, že tento hatch bude nekompromisní konkurent Focusu a v testech jej rozseká na piliny. Ovšem uvidíme, co prodeje....
edit k ceně Civica hatch 10. gen. - předpoklad nastavené základní ceny (dle prodejce, ne dogma - včera jsme o tom diskutovali), tříválec 1,0 I-VTEC-T na úrovni současné 1,8 VTEC. Čtyřválec I-VTEC-T mezi 500 až 600.000 Kč