Dobrý den, při koupě Kugy stal druhý uvažovaný kus právě u Ford Bospor, auto na chlup stejne, ale byla v bílé nemetalicke barvě, trochu mne mrzi, že je nekoupili tam. Vidím problém v naprosté neorganizaci dealerů s importerem, jelikož dealeři jednají jako samostatné jednotky. Auto bohužel stojí jinde než bylo koupení ( při vyskytnuti problemu bylo nepojizdne a odtazene do nejbližšího servisu viz. Komentáře výše ). Je to ostuda a i když už jsme se smířili, že jsme bez auta (rodiče), tak i po 3 týdnech se nic nedeje, auto není opraveno a ani slova omluvy ... Mám ještě Mondeo IV. Má 235tisic najeto a je perfektní (musím zatukat). Momentálně jsem s ním u moře. Vloni mi vozidlo skočilo také do nouzového režimu. Po znovunastartovani to bylo ok. V mém servisu diagnostikovali chybný snimac polohy volantu. Opět místo 4 dnů smimac putoval skoro dva týdny, ale s tím chybným jsem otočil ještě Chorvatsko >:D Mondeo je nezmar a rozhodně nechci zanevrit na Ford, ale zákaznicky servis je katastrofa , vím že nejsem jediný a myslím že by se to mělo dostat do sirsiho podvědomí, aby se v lepším případě dalším zakaznikum neopakovalo...:/